Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ηπείρου Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ηπείρου Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ηπείρου Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ηπείρου

Κορωνοϊός: Aυτές τις μέρες, η σκέψη μας είναι στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων

Άνθρωποι που δίνουν όλο τους το είναι και βάζουν μπροστά το συνολικό συμφέρον έναντι του ατομικού
 
 
Τιμή σ’ εκείνους όπου στη ζωή των ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες. Ποτέ από το χρέος μη κινούντες!

Tης Θεοδοσίας Κυριάκου 

Αυτές τις μέρες έχουν ακουστεί διάφορα για την ανευθυνότητα που επέδειξε ο γιατρός που διαγνώστηκε με κορωνοϊό. Είναι αναμενόμενο πως σε περιόδους πανικού, θα λεχθούν πολλά, ειδικά όταν δεν υπάρχει γνώση όλων των γεγονότων. Κανείς δεν είπε όμως, πως αυτός ο άνθρωπος ενώ βρισκόταν εξωτερικό, η μοναδική του έγνοια ήταν οι ασθενείς που είχε αφήσει πίσω του και ότι βρισκόταν σε συνεχή τηλεφωνική επικοινωνία με το νοσηλευτικό προσωπικό ώστε να ενημερώνεται για την κατάστασή της υγείας τους. 

ΔΙΑΒΑΣΕ: 8 ερωτήσεις που έχει κάθε γονιός σε σχέση με τον κορωνοϊό

Αλήθεια, πόσοι από εμάς θα το έκαναν το ίδιο; Το ότι νόσησε ο ίδιος με τον ιό, είναι πραγματικά συγκλονιστικό για εμάς που βρισκόμαστε εκτός του τομέα της υγείας. Ξεχνάμε όμως, πως οι "στρατιώτες" της πρώτης γραμμής έχουν περισσότερες πιθανότητες να "λαβωθούν¨".  

ΔΙΑΒΑΣΕ: Μια μητέρα εκπαιδευτικός γράφει πώς βιώνει την πρώτη μέρα στο σπίτι μετά το κλείσιμο των σχολείων

Η μητέρα μου είναι νοσηλεύτρια για περισσότερα από 30 χρόνια.  Όταν άκουσα πως θα κληθεί να συμμετέχει ανάμεσα στους νοσηλευτές για την αντιμέτωπιση του κορωνοϊό, ομολογώ πως πάγωσα. Φοβήθηκα και εύλογα τη ρώτησα: "“Γιατί εσύ ρε μαμά, που μέχρι προχθές έτρεχες για δικά σου θέματα υγείας και όχι κάποιος άλλος ;”Η απάντηση της ήταν κοφτή και αποστομωτικήː “Γιατί κανένας  στρατιώτης δεν κάνει πίσω σε καμία μάχη.” Η αντίδρασή της με έκανε να αισθανθώ τόσο μικρή. Ντράπηκα που της ζήτησα να μείνει πίσω από αυτή την προσπάθεια. 

ΔΙΑΒΑΣΕ: Κορωνοϊός και γυμναστήριο: Μήπως να το "κόψεις" μέρες που είναι;

doctors

Οι μάχες δίνονται από τους στρατιώτες. Σε κάθε μάχη για να ανταπεξέλθουμε χρειαζόμαστε "όπλα" και ψυχικό σθένος. Αυτή τη μάχη δεν μπορούμε να τη δώσουμε εμείς οι πολίτες. Αυτή θα δοθεί από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. 

ΔΙΑΒΑΣΕ:Γιατί οι νέες ασθένειες εμφανίζονται στην Κίνα; (Βίντεο)

Οι άνθρωποι που εργάζονται στα νοσοκομεία όλα αυτά τα χρόνια έχουν περιθάλψει ασθενείς με μηνιγγίτιδα, γρίπη Α, SARS και άλλες μεταδοτικές ασθένειες. Κάποιοι από αυτούς έχουν περάσει κάποιες από αυτές τις ιογενείς λοιμώξεις. Παρ’ όλα αυτά, δεν έχουν αρνηθεί να δώσουν καμία από τις προκλήσεις που έχουν κάνει την εμφάνισή τους κατά περιόδους. 

ΔΙΑΒΑΣΕ: Πώς πρέπει να πλένεις τα ρούχα σου στο σπίτι ώστε να μην μεταφέρουν μικρόβια

Σας ευχαριστούμε για όλες και για κάθε μία μάχη που δίνεται κεκλεισμένων των θυρών.
 

Σας ζητάμε να κατανοήσετε πως αν κάποτε εκφραζόμαστε με τρόπο που σας πληγώνει, είναι γιατί εμείς δεν ξέραμε με ποια Λερναία Ύδρα χρειάστηκε να παλέψετε.

ΔΙΑΒΑΣΕ: Mην ξεχνάς μέσα στον πανικό του κορωνοϊού πάνω από όλα να είσαι άνθρωπος 

Όλους εσάς λοιπόν που έχετε ταχτεί να φυλάτε Θερμοπύλες, εμείς σας ευχαριστούμε!

ΔΙΑΒΑΣΕ: Σε αυτή την ιστοσελίδα θα βρεις όλες τις πληροφορίες για τον κορωνοϊό  

ΠΗΓΗ :MYLIFE.COM.CY 

Νους υγιής εν σώματι υγιεί............

O αθλητισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς για να βελτιώσει την υγεία και την ποιότητα ζωής του.

Διατηρεί τα οστά σε καλή κατάσταση, αυξάνει την ευελιξία και τη δύναμη των μυών, καταπολεμάει το άγχος και μας προστατεύει από πολλές ασθένειες.

Τα οφέλη που έχει η άθληση στην υγεία μας είναι παρά πολλά.

Ας δούμε λοιπόν, δέκα κανόνες που ισχύουν για την γυμναστική και πρέπει να γνωρίζουμε για να έχουμε όσο περισσότερα οφέλη γίνεται για την υγεία μας.

1. Ποια στιγμή της ημέρας είναι κατάλληλη για να γυμναζόμαστε;

Η κατάλληλες ώρες για να γυμναζόμαστε είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Καλό θα ήταν βέβαια, να αποφεύγουμε τις αθλητικές δραστηριότητες το βράδυ γιατί μπορεί να προκαλέσουν δυσκολίες στον ύπνο.

Αντιθέτως, αν αθλούμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα έχουμε έναν καλύτερο βραδινό ύπνο.

2. Πόσο συχνά πρέπει να γυμναζόμαστε;

Προσπαθήστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα.

Ρυθμίστε το πρόγραμμά σας, έτσι ώστε σε περίπτωση που ο ελεύθερος χρόνος σας είναι περιορισμένος να γυμνάζεστε έστω και μια φορά την εβδομάδα.

3. Τι γίνεται όταν είμαστε κουρασμένοι;

Ένας λόγος επιπλέον για να γυμναστείτε.

Ο αθλητισμός είναι εξαιρετικό «φάρμακο» κατά της κούρασης.

Έτσι, όταν αισθάνεστε κουρασμένοι, η γυμναστική θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε, να ξεκουραστείτε και να έχετε έναν καλύτερο ύπνο.

Μπορείτε να κάνετε μια ήπια δραστηριότητα, όπως να περπατήσετε, ή ασκήσεις μυϊκής δύναμης.

Πχ, 45 λεπτά αργό περπάτημα ισοδυναμούν με 20 λεπτά τρέξιμο.

Αν νιώθετε πολύ κουρασμένοι, περπατήστε αντί να τρέξετε λοιπόν.

4. Σε ποια ηλικία είναι απαραίτητο να κάνω εξετάσεις πριν ξεκινήσω γυμναστική;

Εξαρτάται! Αν το άθλημα είναι αρκετά έντονο, είναι καλύτερα να δείτε έναν γιατρό πριν ξεκινήστε, ανεξάρτητα από την ηλικία σας.

Το ίδιο ισχύει σε περίπτωση που έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που γυμναστήκατε.

Μια γενική εξέταση είναι απαραίτητη, για τους άνδρες που είναι πάνω από 35 χρονών, για γυναίκες πάνω από 45 χρονών και για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με την υγεία τους.

Αν έχετε ξεκινήσει ήδη την γυμναστική και νιώσετε πόνο στο στήθος, δυσκολία στην αναπνοή ή γενική δυσφορία είναι απαραίτητο να κάνετε μια ιατρική εξέταση για να δείτε για ποιο λόγο σας συμβαίνει αυτό.

5. Μπορώ να πίνω ενεργειακά ποτά για περισσότερη ενέργεια;

Τα ενεργειακά ποτά προτείνονται μόνο στους επαγγελματίες αθλητές.

Αν αθλείστε από μια ώρα, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, ο οργανισμός σας δεν σπαταλά τόση ενέργεια ώστε να έχει ανάγκη την εξωτερική πρόσληψη ενέργειας.

Τα ενεργειακά ποτά που κυκλοφορούν στο εμπόριο συνήθως έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και δεν βοηθάνε στην καύση λίπους.

6. Ποια είναι τα καλύτερα αθλήματα για την υγεία;

Ανεξάρτητα από την ηλικία σας και το αν γυμνάζεστε συστηματικά ή όχι, τα καλύτερα αθλήματα για την υγείας σας είναι τα αθλήματα αντοχής.

Η αερόβια άσκηση, σε αντίθεση με τις ασκήσεις μυϊκής δύναμης, βελτιώνει τη συνολική καρδιαγγειακή αντοχή και τη λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος

7. Ποιος είναι ο κατάλληλος ρυθμός που πρέπει να έχω όταν τρέχω;

Όταν τρέχετε, όταν κάνετε αερόβια άσκηση πρέπει να είστε σε θέση να μιλήσετε, να έχετε μόνο ένα ελαφρύ λαχάνιασμα.

Αν δυσκολεύεστε να αναπνεύσετε και να μιλήσετε, πρέπει να μειώσετε αμέσως την ένταση και να ακολουθήσετε έναν ρυθμό πιο αργό.

8. Τα άτομα με χρόνιες ασθένειες (άσθμα, διαβήτης, καρκίνος) μπορούν να αθληθούν;

Φυσικά και οι αθλητικές δραστηριότητες προτείνονται σε άτομα με χρόνιες ασθένειες.

Ίσως χρειάζεται να ακολουθούν συγκεκριμένες προφυλάξεις και συμβουλές, αλλά η σωματική άσκηση μόνο οφέλη μπορεί να έχει στα άτομα που πάσχουν από χρόνιες ασθένειες.

Όταν γυμναζόμαστε, το σώμα μας απελευθερώνει την ορμόνη ντοπαμίνη, την ορμόνη της ευχαρίστησης η οποία έχει πολλά θετικά για την σωματική και ψυχολογική μας υγεία.

9. Η άθληση μπορεί να αντισταθμίσει τα αρνητικά του καπνίσματος;

Όχι. Όσο εντατικά και να γυμνάζεστε, δεν θα αντισταθμίσετε τις αρνητικές συνέπειες του καπνίσματος και οι κίνδυνοι για την καρδιά σας θα εξακολουθούν να είναι οι ίδιοι.

Το ιδανικό είναι να ελαττώσετε, αν όχι να κόψετε τελείως το κάπνισμα.

Αν ξεκινήσετε να γυμνάζεστε συστηματικά, σίγουρα θα σας είναι πιο εύκολο.

10. Θα αδυνατίσω αν αθλούμαι;

Η γυμναστική από μόνη της δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Για απώλεια βάρους, χρειάζεται άσκηση σε συνδυασμό με διατροφή.

Μόνο η γυμναστική όμως, μπορεί να σταθεροποιήσει το βάρος σας και να σας βοηθήσει να αποκτήσετε για ένα σμιλευμένο και γυμνασμένο σώμα.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με συστηματική άσκηση θα σας βοηθήσουν να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μην ξεχνάτε, ότι ο μυς ζυγίζει περισσότερο από το λίπος, οπότε αν έχετε ξεκινήσει γυμναστική και ο δείκτης της ζυγαριάς δεν κατεβαίνει είναι απολύτως φυσιολογικό.

Μην αποθαρρύνεστε λοιπόν!

 

Πηγή : www.y-o.gr

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Στρατιωτικών Ηπείρου Γιώργος Θεοδώρου μιλά στην εκπομπή Η ώρα της Ηπείρου του ΗΠΕΙΡΟΣ TV1 με την δημοσιογράφο Έλενα Χριστοφορίδου ,για τον αγώνα των συναδέλφων του Στρατιωτικών στον Έβρο και στο Αιγαίο μας τις δύσκολες αυτές ημέρες και για τα γεγονότα που τους δίνουν θάρρος και τους γεμίζουν περηφάνια.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ :

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ  -ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΣ

Συνάδελφοι το νέο ασφαλιστικό ψηφίστηκε με τις αλλαγές που σας ενημέρωσε υπεύθυνα  η Ένωση Στρατιωτικών Ηπείρου.Δείτε τα σχόλια μας με τις αλλαγές και υπολογίστε την σύνταξή σας και τις εισφορές για μάχιμη πενταετία και επιπλέον τριετία για όσους δικαιούνται: 

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΟΥ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΧΙΜΩΝ ΕΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ  ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΟ  ΘΕΜΑ  ΤΟΥ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟΥ  ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ...ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΤΟ 2020:

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΕΛΠΙΔΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΕΘΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟΥ ΣΤΑ 25 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ -Η ΕΝΩΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΗΠΕΙΡΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΧΘΕΣ!

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ   ΕΔΩ 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ .....

Οι Έλληνες Στρατιωτικοί μαζί με τους συναδέλφους των Σωμάτων Ασφαλείας ,  για δεύτερο 24ωρο αγωνίζονται  κυριολεκτικά προκειμένου να υπερασπιστούν την ασφάλεια και άμυνα  της Χώρας μας.

Ευχόμαστε μέσα από την ψυχή μας καλή δύναμη σε όλους αυτούς τους Ήρωες συναδέλφους μας και λεβέντες οπλίτες θητείας και καταθέτουμε  τον υπέρμετρο σεβασμό μας στην γενναιότητα τους και στην αφοσίωσή τους στη διασφάλιση της άμυνας του Ελληνικού λαού.

ΕΝΩΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ 

Friday the 14th. Site created by isnetwork.gr. Hostgator coupons